wtorek, 8 października 2013

Od inspiracji, po makijaż wieczorowy i halloween


A wszystko zaczeło się od tego zdjęcia:


Patrząc tak na nie wyszedł mi taki kolorowy przydymiony makijaż:




Do wykonania tego makijażu oczu użyłam:
  • Cienie z Paletki Sleeeks Divine Acid ( prawie wszystkich kolorów :p)
  • Cieni Inglota 474 (żółty) i 65 (czarny z drobiną)
  • Cieni Inglota M3 576
  • Pigmentu KOBO 407 S Grape
  • eyelineru z z Maybelline Gel eyeliner 24h
  • Mascary Pierre Rene silicone volume mascara
  • Rzęsy BeautyLook #620 Black



 Następnie chciałam dokładnie odwzorować mój obrazek  i wyszło mi coś takiego:



I tym o to sposobem pomyśłałam sobie, iż można ten motyw wykorzystać do makijażu halloween.







3 komentarze:

  1. Świetne oba makijaże pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuje, jak to mówią trening czyni mistrza, poczekaj jaki efekt będzie z lampą jak ją zamówie. Uhu dopiero wtedy będzie się działo :)

      Usuń